FLYING: Lyon


Vorige week had ik een mooi tripje. Ik begon mijn week in Alesund, ging door naar Lyon waar ik twee dagen verbleef en eindigde mijn trip in Hannover. Alles met heel veel tijd op bestemming, super luxe! (ik werk als stewardess) Mijn crew was leuk, het weer was heerlijk en ik besloot dat het weer eens tijd was om erop uit te gaan. Beide dagen in Lyon hebben we heerlijk geluncht op van die kleine, schattige pleintjes. Ze hebben er een nieuwe fietstunnel gebouwd, waardoor je gemakkelijker in de stad kan komen.

De tweede dag in Lyon zijn mijn collega en ik naar het bekende park gefietst waar we nog heerlijk in het zonnetje hebben gezeten. Het was echt de perfecte middag; lekker gegeten, sportief de stad door gefietst en vervolgens lekker op een grasveldje gezeten en genoten van het prachtige weer (28 graden!). Ik hou echt van Lyon.

English translation
Last week I had a very nice trip. I started my week in Alesund, continued to Lyon where I stayed for two nights and ended my trip in Hannover. All my trips had a lot of time on the destination which was very luxurious. (I'm working as a flight attendant) My crew was lovely, the weather was amazing and I decided it was time to go out and about. Both of the days in Lyon we enjoyed a great lunch at one of the many cute squares. Recently they have builded a new cycling tunnel which makes it very easy to enter the citycenter.

On the second day in Lyon my colleague and I cycled to the well known park where we enjoyed the lovely weather. It really was the perfect afternoon, delicious lunch, cycling through town and chilling in the local park. It was super warm that day, 28 degrees. Men I love Lyon.



THRIFTED H&M TOP / THRIFTED LEVI'S 501 / PIECES ESPARDILLES

Jennifer said...

Ziet er leuk uit. En ik vind je top heel erg leuk.

.